:)

Iskreno ne znam u sta se ovaj blog pretvara,cure su se ulijenile,nista nece da pisu,kazu nema nista interesantno eto nek meni ima al nigdje veze .. .Majke mi dodje mi da u onu skolu bobmu bacim,da one profesore dinamitom nadrukam jer mi nenormalno kopaju zivce,mozda je i do mene al recimo ona iz eng. je nishta vise nego jedna obicna da je ne nazovem kako .. . -a pojma nema s eng. sam izgovor je dovoljan dokaz njenog ”znanja” i unatoc svemu ona ima neke svoje shizofrenicne napade deranja,kad otvori ona usta reko bi covjek brabonjak joj u grlu zaglavio pa one neartikulirane zvukove proizvodi .. Dosta o njoj.Sada jedna zivotna istina sto bi moja razrednica rekla.Naime ja i Matko moj ”zic kolega” haha sho Djenka kaze sko skontali da neke cure odnosno jedna nosi u skolu vise sminke nego knjiga i tome smo se citav dan i keslali,za rodjendan smo odlucili da joj poklonimo u onoj kaniti od Jupola neku boju koze umjesto pudera da joj ovo pomogne da se lakse zacimentira … Necu vise pljuvat po ljudima,znam da i oni govore za mene shto hodam u puknutim starkama,isaranim pantalama puknutim,al to sam JA .. i one se nadju u puderim i rumenilima,nemam nista protiv sminke ona pomaze da ruzne i fine cure izgledaju jos gore . . mozda su rodjene s tim a mozda je to Maybelline .. whaha haj dosta.Sutra je petak i jedva cekam da idem vaniiii :D,mokica za sve ljude dobre volje :**

Tinna

15 komentara

Komentariši